Jumaat, 22 April 2011

ohhh!!...nahiii!!!nahiii...kuccc nahiiii!!!....

                assalamualaikum....huhuhu...pagi tadi baba qayyim sms, beritau rambut qayyim bertobek kat tepi kene gunting...terkejut aku rambut anak aku yang comel digunting ...kalau mummy o baba qayyim yang gunting takpe lakan  ...eeeee...gerammmmm....sabar...sabar...korang tau yang mengguntingnya...memang la bukan BARBER yg PROFESIONAL..budak 5tahun yang mengguntingnya...budak ni mak mertua aku jaga...termasuk la qayyim sekali mak mertua den jago...tapi kita tak leh la salah kan budak tu kan ... atenye udah gunting letak merata..apalagi dicapai nye la...huhuhu..




     alang-alang dah tergunting..baik aku repair bagi cun..aku ingat nak wat rambut stail yoshimura...haik haik...arigato kuzai mas....muka qayyim pun dah ala-ala pakwe jepun..hehehe..ok tak acik kure-kure...dulu masa dalam perut mummy, baba selalu usap n cakap bakal PM..bila keluar dari perut mummy rambut qayyim btl2 macam PM...hehe..botak jeee kat tengah(tak la botak sepenuhnye)...hehehe...korang rasa gaya apa yg sesuai utk qayyim nie...:)

7 ulasan:

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha....gelak mina....blh pulak diguntingnye rambut qayyim...hehehe


mesti qayyim seronok time budak tu tgh kusyuk gunting..aduii...

nsib baik tak kena mata ke...bahaya tu....


kak potong mcm rain la..weee...hehehe...dah la qayyim rupa mcm pelakon korea
...comelll....hihihi..

sayangku azida berkata...

tula pasalnye mina , nasib tak kene mata...qayyim tu...

zara zaman berkata...

uiks...bahaya tuh... perlu lebih berhati2...

sayangku azida berkata...

yelah kak ngah...dah g ke pesta buku...

Anis Zafirah berkata...

Akak, buat style mawi jela, haha :D

sayangku azida berkata...

anis-tak nak la dik...baba dia dah wat stail mawi...lgpun mawi dah tak populer...hehehe...sory mawi...

sayangku azida berkata...

anis-tak nak la dik...baba dia dah wat stail mawi...lgpun mawi dah tak populer...hehehe...sory mawi...