Selasa, 11 Oktober 2011

eee....hantu...

                    Haaa..dengar je perkataan hantu pasti ramai yang takut, seram ..aku pun lebih kurang laaa...hehehe..
takut nyerrr...
mula la bulu roma meremang...fikiran dok pikir yang bukan-bukan jerrr...nak ke mane mane mesti nak berteman lagi lagi time malam...nak pulak membuang ayo besarr...hisshhh...

                    tapi la nie perkataan hantu dah macam menjadi kebiasaan kita kot...untuk menyebutnye...

contohnye         


# HANTU makan
# HANTU shopping
# HANTU la kau
# HANTU tido
# HANTU wayang dan macam macam lagi la...

dan yang paling tak sedap di dengar bila di panggil menantu HANTU ...hehehe..apa sebab ek..

ishh ishh,,,kesian menantu tu..tak pasal pasal dipanggil hantu..

sekadar berlawak jerrr..

tapi hakikat nya bahasa kita sekarang dah macam bahasa rojakk.

aku pun lebih kurang jerr..hehehe

sekadar berkongsi info...

3 ulasan:

Mr iz berkata...

he he he he...amik la di momok.... ciiiiicaaakkkk...he he he he....

alexa yussida berkata...

haha..kte pon hantu makan tdo sopim..berhantulah!

alexa yussida berkata...

haha..kte pon hantu makan tdo sopim..berhantulah!