Rabu, 25 Mei 2011

sibuk noo aku ni...

Assalamualaikum ...maaf la ..aku ni kejap ada kejap tak ada...

pertama-tamanya  : aku sibuk wat assigment yang nak kene hantar next week...

keduanya             ; dok ulangkaji pelajaran coz lg 2weeks nak exam..hehehe..dah lama tak study...harap2
                              apa yang dibaca masukla dalam kepala otak ni...

ketiganya             : sibuk menjaga qayyim..

keempatnya         : sibuk meeting sana-sini..hehehe..sampai MR IZ hangin..huhuhu...

kelimanya           :  tapi sesibuk mane pun aku, ketaatan pada ALLAH, SUAMI, dan kasihkan ANAK 
                             tidak aku  lupakan....

p/s: kawan-kawanku semua doakan lah aku dapat menjawab soalan dengan jayanye..berdebar-debar last exam masa amik SPM dulu..hehehe..

sibuk cam ne pun, qayyim ni mesti diutamakan

3 ulasan:

halila Ibrahim berkata...

selamat berjaya dalam semua urusan ..

KUREKURE COMEL berkata...

budak kecik yg comel....hehehe....
qayyim dah blh jalan ke?..mesti comel...


biasalah, dah cont study mmg begitu...hehehe

sayangku azida berkata...

belum lagi, tengah merangkaak...next friday , cukup 1year qayyim tu cik mina...gigi nak penuh dah..